Sunday, November 25, 2018

Isolation?

Like the rest of the world, I've been fascinated by the recent demise of John Chau, the would-be evangelist to North Sentinel Island. I haven't been entirely impressed, though, with the way the media, in the West and in India, has been characterising the history of the North Sentinelese. I've argued, in this tweet thread, that the work of some young Pacific scholars can help educate the world's journos about their errors. It's too late for John, of course. 

11 Comments:

Blogger Charles Williams said...

Hi, thanks for sharing such an amazing blog with us, really this awesome and have lots of information in it.
Book online bus tickets from Redbus .

7:58 pm  
Anonymous Anonymous said...

Why does this guy carry on writing this crap. Its about ego stupid.. Has to get his opinion out there. Its all about him. Its an excuse not to work and provide for his wife and kids. He is alt left and wants to take everything from you just like the communists wanted to do. The idea is to give it to him. Thats why any poor island he loves..innocent natives preyed upon by unscrupulous White males....never any white women... this guy is the alt left white man pretending to love the natives but give him half a chance they will be gone off to the reservation and he will be creaming the show. lock him up people please ..........

2:13 pm  
Blogger Unknown said...

It's a great place to enjoy. Whether you are alone or with family, it will be a lovely place to visit and for having some fun. jfk parking deals

12:51 am  
Blogger Unknown said...

Trialix Male Enhancement CBD stands for one of more than eighty five compounds, often called cannabinoids, which are extracted from the resin glands on cannabis (marijuana) buds and flowers. If you're after a CBD oil that delivers zero THC, Medterra is the way in which to go. While most CBD oils include only hint quantities of THC, even that small quantity can store up in your system and eventually cause a failed drug take a look at. These products differ from the commonest, like sublingual oils and topical lotions, to the much less widespread (suppose CBD lattes). THC (or tetrahydrocannabinol) is the one cannabinoid responsible for the high that folks get from marijuana. Normally high temperatures and fevers set off it. The outcomes of the second study showed that CBD oil diminished seizures considerably. Lazarus Naturals goals to regulate your complete course of of manufacturing CBD oil-primarily based products, including growing their very own hemp. If you take CBD oil, you possibly can lower continual ache. Hemp and marijuana come from the identical plant, Cannabis sativa, however the two are very different. In a examine of forty seven individuals with multiple sclerosis, these treated with Sativex for one month skilled a major improvement in ache, strolling and muscle spasms, compared to the placebo group ( 7 ).
https://www.smore.com/czbha-trialix-male-enhancement-canada

2:17 am  
Blogger instaacoders said...

Thanks, you guys that is a great explanation. keep up the good work in your granite blog.

Web Design Company Los Angeles ca
Website Development Company Los Angeles
Ecommerce website design los angeles
Seo Services Los Angeles
App Development Companies in Los Angeles
new york website design company
web development company in new york
SEO Agency New York
android app development new york
Mobile App Development Company in Delhi
Mobile App Development Services in Delhi

10:22 pm  
Blogger teddy lisa said...

Nama:Teddy Liza
status perkawinan: janda
jumlah pinjaman:3.6 miliar rupiah
tempat tinggal saya:. Palangkaraya
email ku:::teddyliza2020@gmail.com
kesaksian yang memotivasi saya whatsapp :;l+ 6281617538564
tujuan pinjaman saya :Investasi / hutang

Halo semuanya, sekarang dari (bahasa Indonesia [baˈha.sa in.doˈne.sja])/Malay, . Saya seorang janda dengan dua anak dan sejak Februari 2019 karena kebakaran dalam bisnis yang membanjiri bisnis saya dan saya mencoba mencari pinjaman dari bank saya, bank mengatakan dengan saya memiliki kredit buruk sehingga saya mencobanya dengan pemberi pinjaman lain di mana saya bodoh. Tetapi seperti yang Tuhan kehendaki, saya membaca kesaksian AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM di majalah bisnis, yang membantu bisnis dan individu dengan pinjaman besar. Saya mengajukan permohonan dan saya telah menerima pinjaman 3,6 miliar rupee dengan tingkat bunga sangat rendah 1% dan rencana pembayaran yang lebih baik. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberi tahu Anda bahwa ada banyak scammer di sini. Ambil permintaan peminjam untuk biaya asuransi, Peminjam tidak memiliki sertifikat bisnis, Peminjam palsu tidak peduli dengan gaji bulanan Anda yang membuat Anda memenuhi syarat untuk mendapat pinjaman, peminjam Palsu tidak memiliki alamat kantor fisik. Peminjam palsu meminta biaya pendaftaran dan biaya pajak, peminjam Palsu tidak memiliki situs web. Jika Anda mencari pinjaman, selalu minta pemberi pinjaman untuk situs webnya, karena banyak pemberi pinjaman palsu tidak memiliki alamat dan situs web. Jika Anda menginginkan pinjaman yang sah,Sukses hanya datang bagi mereka yang percaya pada diri mereka sendiri dan siap untuk menang. Saya tidak mengharapkan apa pun selain yang terbaik untuk Anda. Beralih ke tahap baru dalam hidup bisa menjadi proses yang menantang. Semoga Anda beruntung dalam semua upaya masa depan Anda, Anda akan menjadi hebat. ajukan sekarang.

Aasimaha adila ahmed kontak pusat aplikasi pinjaman
E-mail**aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
Whatsapp *********^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^+ 447723553516

9:27 am  
Blogger KEMALA JAYACHANDRA said...

Assalamualaikum
Nama saya Kemala Jayachandra
Dari Jakarta selatan Indonesia
e-mail: kemalajayachandra438@gmail.com
Saya berterima kasih kepada ALLAH untuk membuat kesedihan saya berakhir melalui RYAN CEANIC LOAN FIRM untuk beberapa waktu sekarang perdagangan saya telah turun dan saya telah mencari pinjaman besar untuk meningkatkan perdagangan saya kembali, saya telah ditipu berkali-kali semua janji saya pada pinjaman tetapi mereka selalu menipu dan berbohong kepada saya, jadi saya bertemu RYAN CEANIC dan memberi saya pinjaman Rp 1 miliar (Rp 1.000.000.000), saya hanya melakukan pembayaran untuk asuransi pinjaman dan biaya transfer sebelum pinjaman saya ditransfer ke rekening saya, mereka yang mencari pinjaman harus hati-hati karena 75% dari pinjaman online itu palsu, bagi mereka yang mencari pinjaman harus menghubungi RYAN CEANIC LOAN FIRM adalah 100% peminjam pinjaman online,
E-mail: ryanceanicloanfm@protonmail.ch
Whatsapps: +4915772501298

7:20 pm  
Blogger Zonahobisaya said...

Bon situ web : Resep
Bon situ web : Zonahobisaya
Bon situ web : Zonahobisaya
Bon situ web : Zonahobisaya
Bon situ web : Tersempit
Bon situ web : Zonahobisaya
Bon situ web : Zonahobisaya
Bon situ web : Zonahobisaya

7:36 pm  
Blogger ushaservicesonline@gmail.com said...

URGENT LOAN OFFER


Hello, Adakah anda memerlukan pinjaman daripada Syarikat yang paling dipercayai dan boleh dipercayai
di dunia? jika ya, hubungi kami sekarang kerana kami menawarkan pinjaman kepada semua
kategori pencari sama ada syarikat atau untuk kegunaan kakitangan.Kami menawarkan
pinjaman pada kadar faedah 2%, Hubungi kami melalui Whatsapp +918794792073
mghfbibdgf@gmail.com

BORANG PERMOHONAN PENCARI PINJAMAN
*******************************
1) Nama Penuh:
2) Jantina:
3) Amaun Pinjaman Diperlukan:
4) Tempoh Pinjaman:
5) Negara:
6) Alamat Rumah:
7) Nombor Mudah Alih:
8) Nombor Faks:
9) Pekerjaan:
10) Pendapatan Bulanan:
11) Tarikh Gaji:
12) Tujuan pinjaman:
13) Di manakah anda mendapat iklan pinjaman kami:
mghfbibdgf@gmail.com

5:29 am  
Blogger Emma Walker said...

Hari baik untuk semua orang yang membaca pesan ini. Ada cara untuk mendapatkan uang tanpa stres, hubungi (THOMAS FREDDIE) untuk mendapatkan [KARTU ATM] kosong hari ini dan menjadi salah satu orang yang beruntung yang mendapatkan manfaat dari kartu ini. Kartu ATM kosong yang DIPROGRAM ini mampu meretas mesin ATM mana pun di dunia. Saya mendapatkan kartu master saya dari Hacker yang baik di internet, dengan Kartu ATM ini saya dapat mengumpulkan €10000Euro setiap hari melalui kontak:
thomasunlimitedhackers@gmail.com
Saya sangat miskin tetapi kartu ini telah membuat saya kaya dan bahagia, Jika Anda ingin mendapatkan kesempatan ini untuk menjadi kaya dan membangun bisnis Anda, maka ajukan permohonan untuk kartu Master ini, saya sangat senang dengan ini karena saya mendapatkan milik saya minggu lalu dan saya punya menggunakannya untuk mendapatkan €247,000.00Euro dari THOMAS FREDDIE UNLIMITED Peretas membagikan kartu tersebut hanya untuk membantu orang miskin dan membutuhkan dan mereka JUGA MENAWARKAN BANTUAN KEUANGAN. dapatkan milik Anda dari THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS hari ini. Silakan hubungi mereka melalui Email thomasunlimitedhackers@gmail.com

6:24 am  
Blogger financialserviceoffer said...

QUICK EASY EMERGENCY URGENT LOANS LOAN OFFER EVERYONE APPLY NOW +918929509036 financialserviceoffer876@gmail.com Dr. James Eric

4:50 am  

Post a Comment

<< Home